مجله پزشکی " دکتر مهندس"

مجله پزشکی " دکتر مهندس"

در این وبلاگ تلاش می کنیم مقالات معتبر از بهترین جراحان و پزشکان کشور را برای شما منتشر کنیم
مجله پزشکی " دکتر مهندس"

مجله پزشکی " دکتر مهندس"

در این وبلاگ تلاش می کنیم مقالات معتبر از بهترین جراحان و پزشکان کشور را برای شما منتشر کنیم

طول عمر بیماران مبتلا به سرطان پستان

طول عمر بیماران مبتلا به سرطان پستان

یکی از سرطان های شایع در میان خانم ها، سرطان پستان می باشد اگرچه آمار ابتلایان به این بیماری بالا رفته اما به دلیل افزایش آگاهی و اطلاعات مردم از بیماری سرطان پستان، امکان تشخیص زودتر و پیشرفت های درمانی حاصل شده و بیماران می توانند به موفقیت در درمان امید بیشتری داشته باشند.


علائم سرطان سینه

بیماری سرطان سینه ممکن است در مراحل ابتدایی تر هیچ نشانه و علامتی نداشته باشد اما برخی از بیماران ممکن است شاهد بروز برخی علائم شوند که به محض مشاهده نشانه های غیر عادی در سینه های خود باید به یک متخصص یا فوق تخصص جراحی پستان مراجعه کنند. این علائم شامل:

  • متورم شدن ناحیه زیربغل
  • حس کردن توده ای بدون درد در داخل بافت پستان
  • ترشحات غیرعادی از نوک پستان
  • ایجاد تغییر در شکل اندازه و پوست سینه
  • گاهی مواقع وجود درد در سینه

درمان سرطان سینه

به طور کلی درمان سرطان سینه شامل چند مرحله می باشد:

هورمون درمانی : در انواعی از سرطان پستان می توان با تجویز هورمون های استروزن و پروژسترون بیماری را کنترل کرد. از این هورمون ها نیز می توان پس از جراحی برای جلوگیری از عود مجدد بیماری نیز استفاده کرد.

پرتودرمانی : در این روش می توان با تاباندن اشعه بسیار سلول های سرطانی را از بین برد . از پرتو درمانی معمولا پس از جراحی استفاده می شود تا باقیمانده آثار سرطان از بین برود .

شیمی درمانی : در شیمی درمانی برای از بین بردن سلول های سرطانی در هر قسمت از بدن ممکن است داروها تجویز شود که از عوارض این روش می توان به تهوع، استفراغ، و ضعف بدن اشاره کرد.

جراحی : جراحی شامل برداشتن توده های سرطانی که می تواند با برداشتن تمام پستان با باقی گذاشتن پستان همراه باشد.

بیشتر بدانید:

ماموپلاستی

ماموگرافی

ماستکتومی

بهترین جراح سرطان سینه

یکی از مهمترین نکاتی که در درمان سرطان سینه اید مورد توجه قرار گیرد ، استفاده از روش های درمانی مناسب به شیوه ای است که تومورها و بافت های مجاور آن کاملاً حذف شوند و با استفاده از درمان های تکمیلی ، امکان بازگشت تومور بسیار کاهش پیدا کند. علاوه بر این، جراحی به منظور درمان این سرطان باید توسط بهترین متخصص جراحی سرطان پستان انجام شود تا ضمن مؤثر بودن نتیجه عمل در حذف تومورهای زائد، زیبایی ظاهری پستان ها حفظ شود. بهترین جراح پروتز سینه در تهران

بهترین متخصص جراحی سرطان پستان فردی است که سال های طولانی از عمر خود را صرف تحصیل علم کرده است و پس از طی دوره پزشکی عمومی ، در مقطع جراحی عمومی تحصیل کرده و در زمینه جراحی های لاپاروسکوپی و جراحی های زیبایی و سرطان پستان تخصص کسب کرده باشد. علاوه بر دانش و تخصص، تجربه نیز یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب بهترین جراح پستان است. علاوه بر این ، متخصص جراحی پستان باید به آخرین متدهای جراحی و درمان سرطان پستان مسلط باشد و بتواند بهترین مشاوره در خصوص فرایند درمان و اتخاذ بهترین روش درمانی را به بیمار ارائه دهد 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد