مجله پزشکی " دکتر مهندس"

مجله پزشکی " دکتر مهندس"

در این وبلاگ تلاش می کنیم مقالات معتبر از بهترین جراحان و پزشکان کشور را برای شما منتشر کنیم
مجله پزشکی " دکتر مهندس"

مجله پزشکی " دکتر مهندس"

در این وبلاگ تلاش می کنیم مقالات معتبر از بهترین جراحان و پزشکان کشور را برای شما منتشر کنیم

راهنمای گام به گام جراحی پروتز سینه

عمل جراحی پروتز سینه به منظور افزایش سایز و بهبود ظاهر سینه انجام می شود. روش معمول در این جراحی قرار دادن ایمپلنت های پستان در بافت یا عضلات سینه است. البته تزریق چربی به سینه نیز می تواند به افزایش حجم آن کمک کند، اما عمل پروتز از استانداردهای بیشتر و عوارض کمتری برخوردار است.


هدف از جراحی پروتز سینه چیست؟

جایگزینی وزن سینه از دست رفته: برداشتن کل سینه (ماستکتومی) به دیلیل سرطان یا بخشی از آن طی لامپکتومی تعادل بدن را برهم می زند و می تواند باعث خمیدگی ستون فقرات، افتادن شانه و نهایتا درد مزمن کمر و گردن شود. در این شرایط جراحی به بازیابی تعادل بدن فرد کمک می کند. تقارن سازی سینه ها: عدم تقارن چشمگیر و قابل توجه در سینه ها با جراحی پروتز سینه اصلاح می شود.
احیاء و افزایش اعتماد به نفس: جراحی پروتز سینه می تواند عزت نفس از دست رفتۀ زنانی که به گمانشان سینه های کوچک، نامتقارن و نامطلوبی دارند را احیاء کند و به مرور زمان افزایش دهد، همچنین در افرادی با تجربه­ی سرطان حس بهبود را تقویت بخشد. برگرداندن حجم سینه ها: در دوران بارداری، شیردهی و تغییرات شدید وزنی سینه ها حجم خود را از دست می دهند و حالت افتاده ای پیدا می کنند. جراحی پروتز سینه یک روش قطعی و کم عارضه جهت حجم دهی به سینه ها محسوب می شود.

انواع پروتز سینه

پروتزها در اشکال، اندازه ها و رنگ های مختلفی موجود هستند، همچنین از موادی تشکیل شده اند که هنگام حرکت شکل، وزن و احساس یک پستان طبیعی را القا می کند. به طور کلی پروتزها شامل دو نوع پروتز سالینی (محلول آب نمک) و پروتز سیلیکونی می باشد که در هزینه، احساس و برش تفاوت هایی دارند؛ با در نظر گرفتن این تفاوت ها و به کمک جراح خود می توانید کاشتی که از هر لحاظ مناسب و متناسب با اهداف شما از جراحی پروتز سینه باشد را پیدا کنید.

  • پروتزهای سالینی و سیلیکونی


در صورتی که قصد انجام عمل ماموپلاستی افزایشی دارید ، حتماً با یک متخصص جراحی پستان مشورت کنید و  در خصوص فرایند جراحی، ریسک ها و عوارض و همچنین دوران نقاهت آن اطلاعات کافی کسب کنید. در این مطلب سعی می کنیم هر آنچه لازم است درباره گذاشتن پروتز سینه بدانید را به شما توضیح دهیم.برای مشاوره آنلاین به واتساپ دکتر موسی زاده پیام متنی یا صوتی ارسال نمایید در صورتی که در حال ویزیت بیمار یا در اتاق عمل نباشند شخصا پاسخگوی شما خواهند بود


برای اطلاعات بیشتر در مورد پروتز سینه روی لینک زیر کلیک کنید 

https://drmoussazadeh.com/breast-prosthesis-surgery/


سخن پایانی در مورد پروتز سینه

عمل پروتز سینه یا به اصطلاح ماموپلاستی  افزایشی می تواند تأثیر زیادی روی ظاهر پستان های شما داشته باشد و اعتماد به نفس و میزان رضایت از زیبایی اندام شما را به شدت افزایش دهد. ممکن است در سال های پس از جراحی پروتز پستان به دلیل افزایش سن، کاهش و افزایش وزن و سایر موارد نیاز به انجام عمل های جراحی اصلاحی برای حفظ زیبایی ظاهری پستان های خود داشته باشید اما از نظر طول عمر برخی پروتز های سینه تا بیش از 20 سال بدون وجود هیچ مشکلی نیاز به تعویض ندارند. سعی کنید انتظارات واقع بینانه ای از این عمل زیبایی داشته باشد و برای کسب نتیجه مطلوب و حفظ ارتباط بلند مدت با پزشک خود، در انتخاب بهترین جراح پروتز سینه دقت داشته باشید. جراحی کوچک کردن سینه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد