بهترین متخصص ایمپلنت از نگاه بیماران

متخصص ایمپلنت باید از هر نظر در کارش بی نقص باشد و به تمامی جوانب دندانپزشکی حین درمان و جراحی آگاه باشد از این رو است که انجام سخت ترین و پیچیده ترین ایمپلنت ها را با بهترین تکنیک روز دنیا توسط متخصص ایمپلنت انجام می گردد



تاثیر دندانپزشک ایمپلنت بر موفقیت ایمپلنت

در پروسه کاشت ایمپلنت دندان نسبت به سایر درمان های دندانپزشکی نیاز به آموزش و مهارت های خاصی است. عدم موفقیت در سطح جراحی تقریباً به طور قطع باعث خرابی ایمپلنت می گردد و می تواند صدمات دائمی به دهان و صورت بیمار وارد کند، در اینجا است که تاثیر وجود متخصص ایمپلنت تعیین کننده است زیرا در جراحی ها تصمیمات متخصص ایمپلنت بسیار تاثیر گذار می باشد. در ابتدای کار و قبل از شروع جراحی ، متخصص ایمپلنت ها با معاینه و بررسی عکس ها بهترین طرح درمان را پیشنهاد می دهد، همچنین متخصص ایمپلنت با معرفی برند های معتبر و با کیفیت به بیمار ، سبب افزایش کیفیت ایمپلنت دندان می شود که در طول عمر درمان نیز بسیار تاثیرگذار می باشد. سپس متخصص ایمپلنت با بررسی دقیق وضعیت استخوان فک بیمار ، اطمینان می یابد که ایمپلنتی که قرار است جراحی شود استحکام و کیفیت لازمه را داشته باشد. همچنین در حین درمان تشخیص دهد اگر بیمار دچار تحلیل استخوان باشد برای او پیوند استخوان انجام می دهد. با همه این تفاسیر تاثیر مستقیم متخصص ایمپلنت بر موفقیت درمان ایمپلنت کاملا محسوس می باشد.

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران

ویژگی های متخصص ایمپلنت از نگاه بیماران

برخی از مهم ترین ویژگی های متخصص ایمپلنت خوب:

1- تخصص دندانپزشک

2- امکانات و تجهیزات دندانپزشک

3- تجربه و درصد موفقیت

4- مهارت و سرعت بالا در کار با دست

5- مهارت ارتباطی قوی

6- به روز بودن

بهترین متخصص ایمپلنت

بهترین متخصص ایمپلنت دندان کسی است که علاوه بر داشتن مهارت هایی که در بالا ذکر شد، اعم از مهارت لازم برای انجام ایمپلنت دندان با کیفیت بالا و تجربه و تبحر در انجام جراحی های متعدد؛ بتواند شناخت کافی و درک بالایی از شرایط جسمانی و روحی بیمار داشته باشد و همچنین تسلط کامل به آناتومی فک، دهان و دندان داشته باشد و مهم تر از همه این مسائل بتواند در مواقع بحرانی و در مواجه با چالش هایی که ممکن است در هر درمان و جراحی بوجود بیاید؛ در ابتدای کار بتواند آرامش خود را حفظ کند و در نهایت بهترین عملکرد را در درمان مورد نظر داشته باشد. به طوری که بیمار بتواند کاملا احساس خوب و همراه با آرامشی در طول درمان خود داشته باشد.

نتیجه گیری

زیبایی و زیباتر شدن، نیاز تمام انسان ها است و انجام روش های ترمیمی دهان و دندان، برای داشتن لبخندی زیبا، بسیار کارآمد است. شما تا چه اندازه به زیبایی و یکدست بودن دندان های خود اهمیت داده و چه روش هایی برای ترمیم آن ها مورد استفاده قرار می دهید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید در بخش نظرات، پرسش های خود را وارد کرده و پاسخ های مرتبط را در اسرع وقت دریافت کنید.

در پایان بایستی به شما یادآوری کنیم که مهم‌ترین نکته‌ای که باید به دقت به آن توجه داشته باشید، انتخاب یک پزشک جراح و متخصص ایمپلنت با تجربه و خبره است. در صورت نیاز به انجام مشاوره و بهره گیری از تجارب علمی بالای دکتر مهدی سزاوار بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران می‌توانید به صفحه اینستاگرام شخصی دکتر سزاوار مراجعه نمایید.