مجله پزشکی " دکتر مهندس"

مجله پزشکی " دکتر مهندس"

در این وبلاگ تلاش می کنیم مقالات معتبر از بهترین جراحان و پزشکان کشور را برای شما منتشر کنیم
مجله پزشکی " دکتر مهندس"

مجله پزشکی " دکتر مهندس"

در این وبلاگ تلاش می کنیم مقالات معتبر از بهترین جراحان و پزشکان کشور را برای شما منتشر کنیم

هر آنچه که باید درباره لیفت صورت بدانید

هر آنچه که باید درباره لیفت صورت بدانید

لیفت صورت یا همان ریزیدکتومی روشی در جراحی زیبایی است که با هدف ارائه ظاهری جوان تر به چهره ارائه می شود.این روش با از بین بردن اضافی پوست صورت ، قسمت پایین صورت را تغییر شکل می دهد.ریتیدکتومی می تواند پوست شل و حلق آویز دور فک که به عنوان غبغب شناخته می شود را از بین ببرد. همچنین می تواند چین های عمیق اطراف دهان و بینی و اضافی پوست و چربی آویزان را در زیر چانه و گردن برطرف کند.

این روش همچنین می تواند بافت های زیرین را محکم کند و ممکن است با تقویت پیشانی ، گونه ها و پلک ها همراه شود.

در ایالات متحده ، در سال 2016 تعداد 107.261 زن و 13702 مرد جراحی لیفت صورت انجام دادند. در بین مردان ، این پنجمین نوع شایع جراحی زیبایی بود.


لیفت آندوسکوپیک صورت چیست

لیفت صورت چیست؟

لیفت و محکم کردن صورت به صورت سرپایی انجام می شود. این ممکن است با یک بی حسی موضعی و آرام بخش ها یا بی حسی عمومی باشد.

این عمل می تواند از 2 تا 5 ساعت طول بکشد و فرد معمولاً می تواند در همان روز پس از عمل به خانه برود.

در روش سنتی لیفت صورت ، جراح برش هایی در جلوی گوش ایجاد می کند ، تا قسمت مو یا خط مو و همچنین پشت گوش به سمت پوست سر مو کشیده شود.

جراح پوست را از عضلات و چربیهای عمیق تر صورت جدا می کند ، به آرامی پوست را در جهت صعودی و خلفی کشیده و پوست اضافی را برطرف می کند. آنها ممکن است بافت های عمیق تر صورت را محکم کنند.

ممکن است یک برش کوچک یا بریدگی در زیر چانه ایجاد شود تا پوست و بافت عمیق تر گردن محکم شود. این به عنوان لیفت گردن شناخته می شود.

سپس برش ها با بخیه ها و احتمالاً منگنه ها بسته می شوند. برای از بین بردن خون و مایعات اضافی ممکن است یک یا دو روز در زیر پوست پشت گوش بانداژ اعمال شود.

جراحی زیبایی صورت

چندین مزایای لیفت صورت که میخ کوبتان می کند

آیا تا به حال به جراحی زیبایی یا لیفت صورت فکر کرده اید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، وقت خود را هدر ندهید و سراغ ماهرترین پزشک در این زمینه بروید. این نکته را بپذیرید که ما در جامعه ای زندگی می کنیم که زیبایی حرف اول را می زند.

به همین دلیل هر فردی باید به ظاهر خود به طور ایده آل برسد. بنابراین ما در این بخش لیفت صورت را انتخاب کرده ایم که قدمی هرچند کوچک به سمت جامعه ای زیبا برداریم. با ما همراه باشید.

لیفت اندوسکوپیک ابرو و پیشانی چیست

لیفت صورت هیچگونه محدودیت سنی ندارد

بسیاری از بیماران به اشتباه تصور می کنند که لیفت صورت فقط برای افراد مسن که علائم پیشرفته تری از پیری دارند مفید است. شایع ترین سن برای بیمارانی که در سال گذشته لیفت صورت انجام داده اند، بین 51 تا 64 سال است، اما جالب اینجاست هر فردی که علائم افتادگی پوست و چین و چروک داشته باشد، این فرصت را دارد که از این روش بهره مند شود.

اینکه آیا شما کاندید مناسبی برای لیفت صورت خواهید بود یا خیر، به سلامت کلی، وضعیت پوست و انتخاب سبک زندگی شما بستگی دارد. با استفاده از تکنیک های مختلف، جراحان اصلاح صورت شما را مطابق با اهداف زیبایی شناختی و میزان اصلاح لازم برای دستیابی به نتیجه بهتر تنظیم می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد