مجله پزشکی " دکتر مهندس"

مجله پزشکی " دکتر مهندس"

در این وبلاگ تلاش می کنیم مقالات معتبر از بهترین جراحان و پزشکان کشور را برای شما منتشر کنیم
مجله پزشکی " دکتر مهندس"

مجله پزشکی " دکتر مهندس"

در این وبلاگ تلاش می کنیم مقالات معتبر از بهترین جراحان و پزشکان کشور را برای شما منتشر کنیم

چگونه زاویه فک داشته باشیم

چگونه زاویه فک داشته باشیم

صورت V شکل بسیار پرطرفدار است و یکی از محبوب‌ترین اشکال صورت محسوب می‌شود. زاویه دار کردن صورت به روشی گفته می‌شود که در آن ظاهر صورت با برداشتن گونه‌های چاق و غبغب تغییر یافته و به شکل v درمی‌آید. زاویه‌دار کردن صورت یک عمل متداول در زنانی است که می‌خواهند صورتی لاغرتر، زیباتر و زنانه‌تر داشته باشند و همچنین مردانی که تمایل دارند بدون ورزش کردن، صورتی لاغرتر داشته باشند. اصلاح شکل صورت برای لاغرسازی با زاویه‌دار کردن صورت و تراشیدن استخوان‌های گونه به طوری که در قسمت چانه این دو استخوان به هم رسیده و شبیه به حرف V می‌شود انجام می‌گردد. با انجام این فرایند صورت لاغرتر به نظر می‌رسد. اصلاح زاویه صورت از طریق روش‌های جراحی و غیر جراحی مانند تزریق بوتاکس، تزریق ژل و لیفت با نخ امکان‌پذیر است. این فرایندها به اصلاح زاویه صورت و جوان‌تر به نظر رسیدن آن کمک می‌کنند در حالی که پوست نیز لطیف‌تر، شاداب‌تر و سالم‌تر از قبل خواهد شد.

زاویه دار کردن فک



زاویه سازی فک با پروتز

مزایای زاویه دار کردن صورت و فک

با استفاده از تکنیک های مختلف زاویه دار کردن فک شما می توانید به این مزایا دست یابید:

ظاهری جوان

  • چهره‌ای باریک و جذاب
  • خط گونه باریک
  • چانه زاویه‌دار
  • برجستگی استخوان گونه
  • بینی ظریف با پلی برجسته
  • چشمانی گرد و براق
  • پوستی صاف و روشن

مزایای زاویه سازی صورت

روش‌های مختلف زاویه دار کردن صورت و فک

زاویه‌سازی موقت صورت

زاویه‌دار کردن موقت صورت 6 ماه الی یک سال ماندگاری دارند. برای برخی بیماران، این روش جایگزین بسیار خوبی برای جراحی است چون نهایتا تاثیر آن از بین می‌رود اگر نتایج آن کمتر از انتظارات ایده‌آل‌تان بوده باشد. البته افرادی که به دنبال نتایج ماندگارتری هستند، باید به همان روش‌های تزریقی‌ بازگردند. این روش زاویه‌دار کردن صورت توانایی اصلاح استخوان گونه بالایی یا زاویه دار کردن استخوان‌های اصلی را ندارد. عوارض جانبی احتمالی آن هم، خطر بروز کبودی یا عدم تقارن است. روش های غیرجراحی و موقتی زاویه دار کردن صورت شامل برجسته کردن چانه می باشد.

زاویه‌دار کردن دائمی صورت

زاویه‌دار کردن دائمی صورت در مقایسه با روش قبلی خیلی تهاجمی‌تر است. کل جراحی زاویه‌دار‌سازی صورت به شکل V، ممکن است شامل روش‌های زیر یا ترکیبی از آن‌ها باشد؛ روش‌هایی از قبیل مالارپلاستی (عملی جهت باریک کردن استخوان بالایی چانه)، آنولوپلاستی(کاهش گوشه‌های فک پایینی)، کورتیکوتومی(کاهش برامدگی فک پایینی)، ژینوپلاستی (باریک کردن، بلند کردن یا کوتاه کردن چانه) و گاهی میوتومی (کاهش حجم ماهیچه‌‌ها با جراحی). همچون تمام جراحی‌های دیگر، خطرات موجود در این جراحی هم شامل بی‌حسی، تضعیف صورت و عدم تقارن دائمی می‌باشد. بازگردانی نتایج عمل بسیار دشوار بوده و نیازمند تلاش و هزینه‌های بسیاری است.

زاویه سازی صورت با چربی

در این مقاله اطلاعاتی در مورد انواع متدهای جراحی زاویه دار کردن فک یا زاویه سازی بدون جراحی صحبت کردیم. فک‌های زاویه دار و صورت‌های دارای استخوان‌بندی درشت جزو فاکتورهای زیبایی امروزه به شمار می‌روند. به همین دلیل افراد بسیاری تمایل به زاویه دار کردن فک خود از طریق راه‌های مختلف دارند. البته این روش برای بهبود فرم فک‌هایی که حالت طبیعی ندارند نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد روند جراحی زاویه دار کردن فک یا رزرو زمان مشاوره می‌توانید از طریق سایت دکتر سزاوار اقدام کنید. امکان رزرو نوبت به صورت آنلاین و تلفنی وجود دارد. متخصص جراحی فک و صورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد