مجله پزشکی " دکتر مهندس"

مجله پزشکی " دکتر مهندس"

در این وبلاگ تلاش می کنیم مقالات معتبر از بهترین جراحان و پزشکان کشور را برای شما منتشر کنیم
مجله پزشکی " دکتر مهندس"

مجله پزشکی " دکتر مهندس"

در این وبلاگ تلاش می کنیم مقالات معتبر از بهترین جراحان و پزشکان کشور را برای شما منتشر کنیم

درباره بوکال فت چه می‌دانید

جراحی بوکال

جراحی استخراج چربی بوکال یک جراحی زیبایی است که با هدف کاهش چربی گونه انجام می شود. در بعضی افراد پر کردن گونه و صورت در به وجود آوردن صورت گردتر و جوان کمک می کند ولی در بعضی افراد دیگر مقدار این چربی ان قدر زیاد است که با وجود اندام مناسب، صورت بسیار پر به نظر می رسد و شخص از این موضوع رضایت ندارد و ترجیح می دهد صورت کشیده و تراش خورده داشته باشد.

عمل جراحی بوکال فت

در حین جراحی کاهش چربی گونه، پد یا لایه بوکال را بر می دارند. لایه چربی بوکال یک لایه عمقی چربی درون گونه ها است و در نتیجه نقش اساسی در حالت صورت ایفا می کند.این لایه چربی می تواند در سایز های مختلفی وجود داشته باشد و یک لایه نازک یا یک لایه ضخیم از چربی باشد. کسانی که یک لایه چربی بوکال ضخیم دارند چهره شان کشیده نیست و صورتشان حجیم به نظر می رسد.

این جراحی برای افرادی ایده آل است که صورت پهنی دارند و می خواهند در صورتشان کانتور به وجود بیاورند. این جراحی به افراد با صورت کوچک و لایه چربی نازک توصیه نمی شود و نتایج مورد پسندی را در این افراد به همراه ندارد.

برای مراجعین با سنین بالاتر جراحی بوکال علاوه بر هرف مذکور خواص ضد پیری فوق العاده ای نیز دارد. افزایش سن باعث افتادگی چربی درون گونه می شود و به صورت حالت اویزان می دهد که با برداشتن این لایه چربی ظاهر جوانی را به وجود می اورد.


نحوه جراحی بوکال

خیلی مهم است که پیش از درمان یک جلسه مشاوره با جراح خود داشته باشید تا او از این که شما فرد مناسبی برای این روش هستید اطمینان بیابد. هم چنین در این جلسه می توانید در مورد جزئیات نتایج، درمان و بهبودی اطلاعات کسب کنید.

این که از بی هوشی عمومی یا موضعی استفاده شود به نظر جراح بستگی دارد و پیش از عمل به اطلاع و تائید بیمار می رسد. در هنگام عمل یک برش در قسمت داخلی گونه ایجاد می شود. ماهیچه بوکال به اؤامی توسط متخصص پوست و مو کنار زده می شود تا به چربی زیر آن دسترسی یابد و این لایه را جدا کند.

ریکاوری و بهبود جراحی بوکال

پس از جراحی ضروری است که از بازی کردن با نخ بخیه به وسیله زبان خودداری کنید تا مشکلی رخ ندهد و زمان بهبودی کاهش یابد.

هم جنین به شما توصیه می شود که از رژیم مایعات در روز های اول پس از جراحی استفاده کنید تا از گیر کردن غذای جامد با نخ ها خودداری شود.

برای جلوگیری از عفونت یک دهان شویه ویژه برای شما تجویز می شود.

در هفته های اول پس از جراحی احتمال وجود یک تورم متوسط وجود دارد که قدم به قدم حین ۲ تا ۳ هفته کاملا برطرف می شود.

برای بهبود و ریکاوری بافت درون دهان بین ۷ تا ۱۰ روز زمان لازم است.

جراحی زیبایی صورت

بوکال فت یک عمل جراحی زیبایی است که می‌تواند تأثیر بسیاری در زیبایی و تناسب چهره شما داشته باشد. اما باید به خاطر داشته باشید که انجام این عمل جراحی به صورت غیر اصولی ممکن است آسیب‌های جبران ناپذیری برای شما به دنبال داشته باشد. به عنوان مثال خارج کردن بیش از اندازه چربی بوکال، ظاهر نامناسبی برای چهره به وجود می‌آورد. در این صورت ممکن است صورت بیمار بیش از حد لاغر شود. در مواردی که این اشتباه فاحش باشد، نیاز به تزریق دوباره چربی وجود دارد تا ظاهر صورت بیمار بازگردد. این موضوع لزوم انتخاب جراحی حرفه‌ای و با سابقه در این زمینه را مشخص می‌کند.

دکتر مهدی سزاوار ، متخصص جراحی فک و صورت است. ایشان تجربه زیادی در زمینه عمل جراحی بوکال دارد و می‌تواند شما را به نتیجه دلخواهتان برساند. برای مشاوره و دریافت راهنمایی‌های لازم در این زمینه می‌توانید به صورت مجازی، به پیج اینستاگرام ایشان مراجعه کنید. بدین وسیله می‌توانید از راهنمایی‌هایشان بهره‌مند شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد