مجله پزشکی " دکتر مهندس"

مجله پزشکی " دکتر مهندس"

در این وبلاگ تلاش می کنیم مقالات معتبر از بهترین جراحان و پزشکان کشور را برای شما منتشر کنیم
مجله پزشکی " دکتر مهندس"

مجله پزشکی " دکتر مهندس"

در این وبلاگ تلاش می کنیم مقالات معتبر از بهترین جراحان و پزشکان کشور را برای شما منتشر کنیم

انواع جراحی زیبایی صورت

جراحی زیبایی صورت

جراحی زیبایی و ترمیمی صورت به اعمالی گفته می شود که توسط آن می توان در چهره افراد تغییراتی را ایجاد یا آسیب هایی را جهت زیباسازی صورت برطرف کرد.

روزانه افراد بسیاری برای انجام جراحی های زیبایی و ترمیمی صورت به مراکز زیبایی و درمانی مراجعه می کنند، هدف از مراجعه افراد به این مراکز بهره مندی از ظاهری زیبا و جذاب می باشد.

جراحی زیبایی صورت

جراحی بینی

یکی از جراحی های زیبایی و ترمیمی صورت که امروزه طرفداران بسیاری دارد، جراحی بینی می باشد. افراد با بینی های متفاوت برای داشتن چهره ای زیبا دست به جراحی زیبایی بینی می زنند.

برخی افراد بینی گوشتی یا استخوانی دارند که جهت برطرف کردن نوک پهن و قوز بینی برای عمل جراحی زیبایی بینی اقدام می کنند، اما برخی دیگر دچار اختلالاتی چون اختلالات تنفسی و انحراف بینی و غیره هستند که در طی برطرف کردن این مشکلات عمل زیبایی بینی نیز انجام می دهند.

انواع جراحی زیبایی صورت

در ذیل به چند مورد از انواع جراحی زیبایی صورت اشاره خواهیم کرد.

جراحی زیبایی بینی

جراحی زیبایی گوش

پروتز چانه

پروتز گونه

تزریق ژل

جراحی زیبایی صورت مردان

امروزه هم آقایان و هم خانم ها کاندیدای انجام جراحی زیبایی صورت هستند.

شاید تاکنون تصور می کردید که تنها خانم ها کاندیدای انجام این عمل زیبایی صورت هستند در صورتی که جراحی زیبایی صورت مردان نیز کاندیدای خاص خود را دارد.

مردان نیز امروزه همانند خانم ها به زیبایی و جذابیت خود اهمیت می دهند به همین دلیل جراحی های زیبایی بسیاری را برای رسیدن به این هدف انجام می دهند.

عمل‌های زیبایی صورت ظاهر دلخواهتان را برای شما ایجاد می‌کنند. به یاد داشته باشید چیزی که بیشتر از فاکتورهای استاندارد زیبایی اهمیت دارد، رضایت شما از صورتتان است. البته مطابقت با این فاکتورها ملاک اصلی خانم‌ها و آقایان برای بررسی زیبایی چهره‌هایشان است.

دکتر مهدی سزاوار متخصص جراحی دهان، فک و صورت هستند. ایشان به صورت تخصصی در حوزه انجام چند دسته از عمل‌های زیبایی بینی، صورت و دندان فعالیت می‌کنند. دکتر سزاوار تجربه زیادی در زمینه انجام عمل‌های زیبایی صورت دارند و به همین دلیل می‌توانند بیماران را به نتایج دلخواهشان برسانند. برای رزرو نوبت ویزیت یا مشاوره با دکتر سزاوار، از طریق بخش «نوبت دهی» یا «تماس با ما» اقدام کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد